Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~berryinspiration | użytkownik

imię i nazwiskoKarolina adresŻagań zarejestrowany18.04.2009 @22:55:36 ostatnio na stronie16.02.2011 @21:52:26



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.keister.fotka.pl Gadu-Gadu5224921
digarty11 komentarze298 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ewelinka323    21.08.2009 @16:39:52
dzięki!
_______
"Każdy powinien w sobie podtrzymywać święty płomień szaleństwa. I postępować jak osoba normalna."
~nobody0    20.08.2009 @19:45:26
Dzięki, nocą niestety nie mialam jeszcze okazji, ja również wielbię Londyn.
~Anbyr    18.08.2009 @19:19:20
dzięki za odwiedziny
~yolander    15.08.2009 @20:46:18
I znowu dziekuje za odwiedziny...
milo mi słyszeć, ze mój obraz trafił w Twoje gusta

Pozdrawiam serdecznie!
~haniak    14.08.2009 @17:13:38
Dziękuję pięknie!
~haniak    02.08.2009 @19:40:35
Dziękuję
~anka1414    01.08.2009 @13:54:16
dziękuję
~Abla    11.07.2009 @11:02:52
dziękuję
~haniak    24.06.2009 @06:10:36
Dzięki! Miłego dnia!
~rudylew    22.06.2009 @00:44:22
hola chica

Ciekawi mnie czym sobie zasłużyłem ze mnie dodałaś do obserwujących ?

Salut

Lo siento mucho, pero tengo que irme ya.
_______
Nie dziękuj oceń
~Krzysiek1990    17.06.2009 @21:12:38
nie no super kurde molek fajne zdjecia masz! chmuuuurrkkiiiiii
~yolander    16.06.2009 @14:07:36
dziekuje za wizyte, piekne slowa, i bardzo dobra ocene,

zapraszam czesciej w odwiedzinki,

pozdrawiam serdecznie,
~haniak    16.06.2009 @13:02:21
Dziekuję!
Pozdrowionka
~bublee    13.06.2009 @11:06:29
sranie w banie, że tak powiem. dają
pozwolisz, że dodam do obserwowanych? :>
~bublee    12.06.2009 @17:27:49
bardzo podobny do D40, właściwie nie widać różnicy. ale fakt, nie jest zły, tylko już nie mogę się doczekać lepszego obiektywu!
~xbasistkax    11.06.2009 @21:42:00
hehe wątpie ale czas pokarze :P
~bublee    11.06.2009 @19:42:11
hmm, Nikon D60. nie jest zły, tylko muszę dokupić porządny obiektyw, bo mam podstawowy no i szau ni ma ale gdybym miała kupować jeszcze raz, to chyba zdecydowałabym się na jakiś inny, bo najprawdopodobniej właduje dużo kasy w obiektywy. no, na początek może być :D
~bublee    10.06.2009 @13:33:13
eeeeeeeeeee, jak tak to zupełnie inna rozmowa jak na zwykłą cyfrówkę to ładne to wszystko
~Anbyr    08.06.2009 @10:33:03
pozdrawiam serdecznie , dzięki
~haniak    28.05.2009 @16:47:51
dziękuję! pozdrawiam!
~malaa7    25.05.2009 @21:18:02
big spasiba
_______
chwytam chwile, by później wypuścić je bezpowrotnie...
~Anbyr    23.05.2009 @23:56:05
dziękuję
~malaa7    20.05.2009 @20:00:24
a tak sobie mazakiem namalowałam:D
Ta króciutka i bezgłośna burza z błyskawicami miała miejsce na początku marca ale dopiero teraz odkryłam, że jednak jedno zdjęcie chyba "się udało".Cczekam z niecierpliwością na kolejną!
ostatnio edytowane: 2009-05-20 20:10:42
_______
chwytam chwile, by później wypuścić je bezpowrotnie...
~haniak    20.05.2009 @16:38:39
I chciało liznąć trochę wiedzy!
Dzięki wielkie!
~xbasistkax    19.05.2009 @20:10:10
ciesze sie chciałam własnie taki kolor jak ty masz na profilowym ale troche ciemniej szyło mam nadzieje ze troche zejdzie :P
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt